Coördinator Finance & Control

Wat neem je mee?

  • HBO/WO opleiding (Finance & Control, Accountancy, Bedrijfseconomie)
  • 3 tot 5 jaar relevante werkervaring
  • Kennis corporatiesector
  • Sterk in strategisch advies
  • Natuurlijk leiderschap
  • Dienstverlenend en organisatiesensitief
  • Positief, duidelijk en verbindend

Goed om te weten

  • CAO Woondiensten, schaal K (€ 4.820 - € 6.890) per 1 januari 2026
  • 36 uur
  • Ruim 6 weken verlof
  • Persoonlijk ontwikkelbudget van € 900 per jaar & strippenkaart voor coaching
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km, internetvergoeding van € 40,-, laptop, mobiele telefoon, eindejaarsuitkering en een Individueel Keuzebudget

Hoe ziet jouw dag eruit?

30 %Inhoudelijke overleggen
25 %Analyses en verbetervoorstellen
25 %Mail en bureauwerk
20 %Advisering

Wat ga je doen

Onze opgaven worden steeds complexer en de verantwoordingseisen zijn hoog. Finance & Control is partner van de business, mèt kennis van zaken en denkt vooral aan de voorkant mee hoe Domijn haar maatschappelijke opgave realiseert. Dat maakt het zo boeiend, want het betekent ook continu met elkaar keuzes afwegen. Binnen Business Control is een vacature ontstaan voor een initiatiefrijke en zelfstartende

Coördinator Finance & Control (36 uur)

 

Wat ga je doen? 

Als coördinator Finance & Control haal je “buiten” naar “binnen”. Je onderzoekt, beoordeelt en analyseert ontwikkelingen in het vakgebied in relatie tot toekomstige ontwikkelingen van Domijn en je brengt de consequenties in kaart. De focus in jouw coördinerende rol ligt op het initiëren, organiseren, aansturen, monitoren, bewaken en borgen van de planning & control cyclus. Daarin coördineer je de processen rondom de begroting, jaarrekening en financiële rapportages. Je bent (inhoudelijk) sparringpartner voor de business controllers en de managers van de afdelingen. Je zorgt ervoor dat de cyclus bijdraagt aan de kwaliteit en optimalisatie van het financiële proces. Je geeft proactief gevraagd en ongevraagd advies aan het MT, coördinatoren en budgethouders op inhoud, planning, risico’s en financiën. Je verkent en onderzoekt daarvoor de mogelijkheden en houdt rekening met de verschillende – soms tegengestelde – belangen. Ook geef je advies bij het maken van belangrijke beleidsvoorstellen. Je bent in staat ingewikkelde zaken eenvoudig en overzichtelijk te presenteren zodat de juiste strategische keuzes kunnen worden gemaakt. Je zorgt dat bij het maken van keuzes altijd de samenhang met andere vakgebieden is meegenomen. Ook ben je een belangrijke schakel in de wisselwerking tussen Business en Financial Control. Financial Control is o.a. verantwoordelijk voor de toetsing van het financiële beleid, verantwoording, risicobeheersing, governance en compliance. Daarmee heb je een verbindende, regisserende en aanjagersrol binnen het besluitvormingsproces van de P&C cyclus, zowel met interne als externe stakeholders. 

Wat breng je mee?

Je hebt een HBO of WO opleiding afgerond bij voorkeur richting Finance & Control, Accountancy of Bedrijfseconomie en minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring. Je beschikt over kennis van planning & control, rapportages en het jaarrekeningtraject. Relevante kennis over de corporatiesector vinden we belangrijk. Je hebt ruime ervaring in strategisch adviseren. Je bent een natuurlijk leider met een hoge “gunfactor”; je maakt gemakkelijk verbinding en werkt prettig samen. Je bent een stevige persoonlijkheid die niet bang is zijn mening onder stoelen of banken te steken, maar je bent zeker ook dienstverlenend en organisatiesensitief. Vooral door jouw prettige manier van communiceren en positieve energie weet je zaken voor elkaar te krijgen en creëer je beweging.

Agenda

Hoe jouw werkweek eruit kan zien.

Zie meer
07.00
07.10
07.20
07.30
07.40
07.50
08.00
08.10
08.20
08.30
08.40
08.50
09.00
09.10
09.20
09.30
09.40
09.50
10.00
10.10
10.20
10.30
10.40
10.50
11.00
11.10
11.20
11.30
11.40
11.50
12.00
12.10
12.20
12.30
12.40
12.50
13.00
13.10
13.20
13.30
13.40
13.50
14.00
14.10
14.20
14.30
14.40
14.50
15.00
15.10
15.20
15.30
15.40
15.50
16.00
16.10
16.20
16.30
16.40
16.50
17.00
17.10
17.20
17.30
17.40
17.50
18.00
18.10
18.20
18.30
18.40
18.50
Maandag
Voortgangsoverleg Business Control
Mail en bureauwerk
Lunch
Fiscale commissie
Mail en bureauwerk
Dinsdag
Mail en bureauwerk
Overleg Actualiteiten en (markt) ontwikkelingen
Lunchwandeling
Overleg begroting
Kwartaaloverleg F&C/Wonen
Mail en bureauwerk
Woensdag
Midweekstart
Voortgang interimcontrole accountant
Mail en bureauwerk
Lunch
Bijpraten Luc
Mail en bureauwerk
Afstemmen leefbaarheid
Donderdag
Werkoverleg Harriëtte
Themabijeenkomst Cyber Security
Lunch
Verhuring Zorgcomplex
Mail en bureauwerk
Werkgroep huurverhoging
Vrijdag
Mail en bureauwerk
Vrije middag
Zie meer

Breng jij financiële kennis, strategisch inzicht en een natuurlijke manier van verbinden mee om beweging te creëren binnen Domijn? Dan gaan we graag met jou in gesprek!

Luc Punte
Manager Finance & Control

Solliciteren

Gewoon doen.

Annelot Hoekstra

Adviseur Mens & Organisatie

Harriëtte Cagri

Hallo, ik ben Harriëtte. Ik ben jouw contactpersoon voor deze vacature. Heb je inhoudelijke vragen? Bel me dan via 053 – 209 2 209.

Hoe nu verder

Jij solliciteert vóór woensdag 10 december
Wij reageren uiterlijk donderdag 11 december
In gesprek op maandag 15 december (ochtend)
Arbeidsvoorwaardengesprek 16 december 16.00 uur
Welkom bij Domijn op maandag 2 februari!
4