Onze collega’s

We doen het samen.

Onze huurders blij maken. Daar zetten we onze dag in dag uit voor in. En dat doen we samen. Iedereen draagt z’n steentje bij. in de woning, op kantoor én in de wijk. Van vakman tot consulent wonen en van communicatie adviseur tot projectcoördinator. Stuk voor stuk toppers in hun eigen “Domijn”. 

In en om het huis

Een groot deel van onze collega’s gaat dagelijks bij huurders thuis op bezoek of is regelmatig in de wijk te vinden. Denk hierbij aan onze consulenten wonen die nieuwe huurders verwelkomen en de sleutels overhandigen. Onze klantenservice medewerkers die langsgaan om vragen te beantwoorden van een oudere huurder die slecht ter been is. Onze wijkbeheerders die rondes door de buurt doen én met buren in gesprek gaan bij overlast. Of onze vakmannen die ervoor zorgen dat wat stuk is weer gerepareerd wordt. Want een huis moet een fijne plek zijn én blijven.

Samen houden we onze ogen en oren goed open. Daardoor weten we wat er speelt in de wijk. We hebben aandacht voor onze huurders én hun buren. Zo zorgen we samen met onze partners, zoals de gemeente en de politie, voor een wijk waar ruimte is voor iedereen.

Op kantoor

Of je nou een beter passend huis voor iemand vindt als consulent wonen, een nieuw woningbouwproject ontwikkelt als projectleider vastgoed, zorgt dat alle administratie netjes verwerkt wordt vanuit de afdeling Financiën, zorgt voor een fijne werkplek voor onze collega’s als facilitair medewerker of vanuit de afdeling Strategie & Innovatie helpt nadenken over oplossingen voor een duurzame toekomst. Ook op kantoor is geen dag hetzelfde.

Samen zorgen we ervoor dat iedereen zich thuis voelt bij Domijn. Onze huurders én collega’s. 

3