Projectcoördinator
Bevlogen werken aan fijn wonen!
Wat neem je mee?
- HBO diploma
- Ruime werkervaring in een soortgelijke functie
- Een kei in projectmatig werken
- Communicatief sterk
- Stressbestendig en flexibel
- Resultaatgericht
- Oog voor het maatschappelijk belang
Goed om te weten
- CAO Woondiensten, schaal H (€ 3.894 - € 4.911)
- 32 - 36 uur
- Ruim 6 weken verlof (op basis van 36 uur)
- Persoonlijk ontwikkelbudget van € 900 per jaar & strippenkaart voor coaching
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km, internetvergoeding van € 40,-, laptop, mobiele telefoon en een Individueel Keuzebudget (fiscaal voordelig uitruilen van arbeidsvoorwaarden).
Hoe ziet jouw dag eruit?
Wat ga je doen
De komende tijd staan er veel uitdagende projecten op stapel, van verduurzaming tot nieuwbouw, herstructurering, (groot) onderhoud en renovatie van woningen. Voor deze vacature ligt de focus op de projectcoördinatie binnen het proces verduurzaming (Reimarkt). Met de bedoeling om van daaruit jouw inzetbaarheid te verbreden naar projectvoorbereiding en projectrealisatie. Spreekt jou dit aan? Heb je een frisse blik op verduurzaming, sta je stevig in je schoenen en zoek je graag actief de verbinding met anderen? Dan is de rol van projectcoördinator jou misschien wel op het lijf geschreven!
Projectcoördinator (32-36 uur)
bevlogen werken aan fijn wonen
Wat ga je doen?
Je komt te werken binnen Vastgoed, waarin Marlinda, Marja, Ellen, Anne, Sanne en Bastiaan jouw directe collega’s worden. Zij zijn aan elkaar gewaagd en gaan voor kwaliteit én plezier in het werk. Als projectcoördinator word je al vroeg betrokken bij de totstandkoming van projecten met – zoals gezegd – in eerste instantie de focus op duurzaamheidsprojecten. Daarna pak je ook herstructurerings-, renovatie- en nieuwbouwprojecten op (inclusief voorlichting, eventuele sociale plannen en verhuisprocessen) en neem je deel aan het projectteam.
Je bent verantwoordelijk voor de begeleiding van bewoners, de projectcoördinatie en het tijdig signaleren en bijsturen als dat nodig is. Dit doe je op zo’n manier dat bewoners tevreden zijn, de leefbaarheid geborgd blijft en de afgesproken resultaten worden behaald. Je initieert communicatie- en participatieprocessen met bewoners. Je bent dus echt het aanspreekpunt voor alle partijen. Je hebt een proactieve houding in het aangaan van moeilijke gesprekken en bent in staat om zowel feedback te geven als te ontvangen. Als aanspreekpunt voor interne en externe partijen ben je communicatief sterk en organiseer je het proces op een efficiënte en empathische manier. Je rapporteert aan jouw projectteam. Giovanni is als manager Vastgoed jouw leidinggevende.
Wat breng je mee?
Je hebt een afgeronde HBO opleiding en ruime werkervaring in een soortgelijke functie. Je bent een kei in projectmatig werken en communicatief sterk. Je hebt gevoel voor verschillende belangen, weet draagvlak te creëren, legt makkelijk verbindingen en bent in staat procesmatig te denken. Je zoekt actief de samenwerking met interne en externe partijen en jouw organiserend vermogen is uitstekend ontwikkeld. Je bent stressbestendig en voelt je als een vis in het water in een hectische omgeving. Je bent een stevige persoonlijkheid, kunt snel schakelen, bent creatief in het bedenken van oplossingen en een echte doorpakker. Je hebt ervaring met het voeren van lastige gesprekken met bewoners. Je weet de balans te vinden tussen resultaatgericht werken en het maatschappelijk belang.
En wat mag je van ons verwachten?
Een fijn team waarin je nauw samenwerkt. Niet alleen met je directe collega’s zoals je collega projectcoördinatoren, projectleiders, contractmanagers, technisch adviseurs, etc. maar ook je collega’s van bijvoorbeeld de afdeling Wonen en Vastgoedsturing. Kortom een super dynamische spilfunctie die ertoe doet! En er is alle ruimte om te leren en jezelf te (blijven) ontwikkelen.
Agenda
Hoe jouw werkweek eruit kan zien.
Heb je een frisse blik op verduurzaming, sta je stevig in je schoenen en zoek je graag actief de verbinding met anderen? Dan ben jij misschien onze nieuwe collega.

Collega’s aan het woord
Het verhaal achter het werk.
We zijn er voor mensen die graag op eigen benen staan of soms een steuntje in de rug kunnen gebruiken.
Bij Domijn zijn we er voor mensen. Voor mensen die zorgen voor een fijn thuis, voor zichzelf of voor een ander.
We zijn er van overtuigd dat het altijd beter kan; voor onszelf en vooral voor onze huurders.

Adviseur Mens & Organisatie

Hallo, ik ben Marije, jouw contactpersoon voor deze vacature. Heb je inhoudelijke vragen? Bel ons dan via 053 – 209 2 209.