Medewerker financiële administratie

Wat neem je mee?

  • MBO bedrijfseconomie (niveau 4)
  • Een aantal jaren werkervaring in een administratieve functie
  • Zelfstandig
  • Gestructureerd
  • Nauwkeurig
  • Kennis van DMS online en Dynamic Empire is een pré
  • Een gezellige dosis humor 

Goed om te weten

  • CAO Woondiensten, schaal E (€ 2.887 - € 3.718)
  • 18 uur
  • Ruim 6 weken verlof (op basis van 36 uur)
  • Persoonlijk ontwikkelbudget van € 900 per jaar & strippenkaart voor coaching
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km, internetvergoeding van € 40,-, laptop, mobiele telefoon en een Individueel Keuzebudget (fiscaal voordelig uitruilen van arbeidsvoorwaarden).

Hoe ziet jouw dag eruit?

40 %Controleren en boeken van inkoop en verkoopfacturen
30 %Betalingen controleren
15 %Mail en bureauwerk
15 %Overleg

Wat ga je doen

Als Domijn gaan we voor gezond, betaalbaar en duurzaam wonen. Om dat mogelijk te maken, is een sterke financiële basis essentieel. Jij speelt als medewerker financiële administratie een belangrijke rol in het waarborgen van die basis. Door jouw nauwkeurige en efficiënte werkwijze zorg je er samen met andere collega’s van Team Finance & Control voor dat onze financiële processen soepel en foutloos verlopen.

Medewerker financiële administratie
(18 uur)

 

Wat ga je doen? 

Als medewerker financiële administratie ben jij een onmisbare schakel binnen het team Finance & Control. Je zorgt voor een zorgvuldige en efficiënte verwerking van financiële gegevens, met de nadruk op facturatie en de crediteurenadministratie. Het controleren en boeken van inkoop- en verkoopfacturen, daar draai jij je hand niet voor om. Daarnaast verwerk je de betalingen die binnenkomen op de bankrekeningen en controleert het kasboek. Je werkt hierbij vooral met Dynamics Empire en je weet snel je weg te vinden in onze systemen. Verder zorg je ervoor dat facturen soepel en correct door de organisatie stromen. Als er iets niet klopt of als er onduidelijkheid is, neem je makkelijk contact op met collega’s of externen om het recht te zetten. Je bent toegankelijk en werkt graag samen en je hebt oog voor detail zonder het grotere plaatje uit het oog te verliezen. Daarnaast denk je actief mee over hoe financiële processen nog beter kunnen en ondersteun je je collega’s waar nodig. Ook de werkkostenregeling komt in je werk voorbij. Vind je dat nog wat ingewikkeld? Geen zorgen, je krijgt de tijd en begeleiding om je erin te verdiepen. We vinden het belangrijk dat je plezier hebt in wat je doet én ruimte voelt om jezelf te blijven ontwikkelen.

Wat breng je mee?

Je hebt een mbo 4-opleiding in de richting van bedrijfseconomie afgerond en brengt al wat ervaring mee in het vak. Je voelt je helemaal thuis in een administratieve rol en wordt blij van structuur, precisie en ondersteunend werk. Financiële gegevens spreken je aan en je weet je weg goed te vinden in administratieve systemen. Is er iets nieuws dat je nog niet kent? Dan ben je leergierig en maak je het jezelf snel eigen. Je werkt zelfstandig, gestructureerd en nauwkeurig. Tegelijkertijd ben je iemand die makkelijk contact legt en de samenwerking opzoekt wanneer dat nodig is. Twijfel je ergens over, dan stem je het graag even af met je collega’s, je laat dingen niet liggen. Binnen het team Finance & Control ben je een betrouwbare kracht waarop anderen kunnen bouwen. Dankzij jouw inzet en scherpe oog voor detail loopt onze financiële administratie soepel en efficiënt en ben je een waardevolle steun voor onze collega’s van Operations.

Wat mag je van ons verwachten?

Je werkt samen in een enthousiast en collegiaal team, waarbij je bereid bent werkzaamheden van je naaste collega’s over te nemen. Uiteraard helpen ze jou ook als dat nodig is. In overleg kan er veel. Er is aandacht voor je werk-privé balans en je persoonlijke ontwikkeling. Hierin moedigen we elkaar aan. Heb je ook na werktijd zin om nog met je collega’s om te gaan? Snappen we! Sluit je aan bij de levendige PV, de padel– of hardloopclub. Maar na een hectische dag wil je misschien wel het liefst snel naar huis. Dat kan natuurlijk ook, want geen enkele club is verplicht. Andere voorwaarden zoals salaris en vakantiedagen, vind je bovenaan deze pagina. Heb je nog andere vragen? Dan kun je die stellen aan Peter. 

Agenda

Hoe jouw werkweek eruit kan zien.

Zie meer
07.00
07.10
07.20
07.30
07.40
07.50
08.00
08.10
08.20
08.30
08.40
08.50
09.00
09.10
09.20
09.30
09.40
09.50
10.00
10.10
10.20
10.30
10.40
10.50
11.00
11.10
11.20
11.30
11.40
11.50
12.00
12.10
12.20
12.30
12.40
12.50
13.00
13.10
13.20
13.30
13.40
13.50
14.00
14.10
14.20
14.30
14.40
14.50
15.00
15.10
15.20
15.30
15.40
15.50
16.00
16.10
16.20
16.30
16.40
16.50
17.00
17.10
17.20
17.30
17.40
17.50
18.00
18.10
18.20
18.30
18.40
18.50
Maandag
Mail
Betalingen verwerken
Lunch
Controleren en boeken van facturen
Vrij
Dinsdag
Vrij
Woensdag
Midweekstart
Controleren en boeken van facturen
Lunch
Betalingen verwerken
Voortgangsoverleg F&C operations
Vrij
Donderdag
Mail en bureauwerk
Bijpraten leidinggevende
Betalingen verwerken
Lunch
Controleren en boeken van facturen
Vrij
Vrijdag
Vrij
Zie meer

Ben jij die onmisbare schakel die zorgt voor een zorgvuldige en efficiënte verwerking van onze facturatie en crediteurenadministratie? Dan gaan we graag met jou in gesprek!

Peter Hofstra
Medewerker Finance & Control

Solliciteren

Gewoon doen.

Annelot Hoekstra

Adviseur Mens & Organisatie

Peter Hofstra

Hallo, ik ben Peter, medewerker Finance & Control. Ik ben jouw contactpersoon voor deze vacature. Heb je inhoudelijke vragen? Bel me dan via 053 – 209 2 209.

Hoe nu verder

Jij solliciteert vóór maandag 12 mei
Wij reageren uiterlijk 15 mei
In gesprek op 19 mei (ochtend)
Arbeidsvoorwaardengesprek op 20 of 27 mei
Welkom bij Domijn op 1 juli!
5