Planner Dagelijks Onderhoud
Alles voor een gestroomlijnde onderhoudsplanning
Wat neem je mee?
- Afgeronde MBO opleiding (niveau 4)
- Relevante werkervaring is een pré
- Digitaal vaardig
- Echte teamspeler
- Plannen en organiseren
- Stressbestendig
- Pro-actief en flexibel
Goed om te weten
- CAO Woondiensten, schaal G (€ 3.318 - € 4.400)
- 36-urige werkweek. Je werkt 4 x 9 (dus 1 dag vrij)
- Ruim 6 weken verlof (op basis van 36 uur)
- Persoonlijk ontwikkelbudget & strippenkaart voor coaching
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km, internetvergoeding van € 40,-, laptop, mobiele telefoon en een Individueel Keuzebudget (fiscaal voordelig uitruilen van arbeidsvoorwaarden)
Hoe ziet jouw dag eruit?
Wat ga je doen
Als planner ben jij de spin in het web voor het inplannen van onderhoud en serviceopdrachten. Je zorgt ervoor dat alles op tijd en volgens afspraak gebeurt, in samenwerking met de klant, co-maker en leverancier. Je houdt de voortgang goed in de gaten en zorgt ervoor dat de juiste vakmensen worden ingezet. Kan ons eigen team het werk niet doen? Dan regel jij dat een co-maker het overneemt. Je stemt de inkoop van materialen af met de magazijnbeheerder en houdt het overzicht over verschillende soorten onderhoud: het snelle en ‘korte’ servicewerk, mutatieonderhoud (waarbij meer afstemming nodig is) en grote klussen die goed voorbereid moeten zijn. Je denkt vooruit, speelt in op afwijkingen en lost problemen snel op. Bij projecten en grotere onderhoudswerkzaamheden stem je af met de uitvoerder. Jij valt onder de teamleider Dagelijks Onderhoud.
Wat breng je mee?
Je hebt minimaal een MBO-diploma en bent handig met verschillende automatiseringssystemen. Organiseren gaat je gemakkelijk af en je denkt altijd in oplossingen. Omdat je nauw samenwerkt met je collega’s is het een vereiste dat je een teamplayer bent. Je bent makkelijk in de omgang, communiceert eenvoudig en durft zaken bespreekbaar te maken. Je bent proactief, neemt verantwoordelijkheid en durft beslissingen te nemen. Flexibiliteit is voor jou vanzelfsprekend: je schakelt snel en houdt het overzicht, zelfs in drukke tijden. Je weet structuur aan te brengen, zowel voor jezelf als voor anderen en blijft kalm wanneer het even hectisch is.
Wat mag je van ons verwachten?
Je werkt samen in een enthousiast en collegiaal team, waarbij je bereid bent werkzaamheden van je naaste collega’s over te nemen. Uiteraard helpen ze jou ook als dat nodig is. In overleg kan er veel. Er is aandacht voor je werk-privé balans en je persoonlijke ontwikkeling. Hierin moedigen we elkaar aan. Heb je ook na werktijd zin om nog met je collega’s om te gaan? Snappen we! Sluit je aan bij de levendige PV, de padel– of hardloopclub. Maar na een hectische dag wil je misschien wel het liefst snel naar huis. Dat kan natuurlijk ook, want geen enkele club is verplicht. Andere voorwaarden zoals salaris en vakantiedagen, vind je bovenaan deze pagina. Heb je nog andere vragen? Dan kun je die stellen aan Arjan.
Agenda
Hoe jouw werkweek eruit kan zien.
Ben jij degene die het hoofd koel houdt wanneer de situatie hectisch is en steeds veranderd? Blijf jij het rustpunt met overzicht, die naast een teamplayer zelf ook ondernemend en vooruitziend is? Dan zoeken wij jou!

Collega’s aan het woord
Het verhaal achter het werk.
We zijn er voor mensen die graag op eigen benen staan of soms een steuntje in de rug kunnen gebruiken.
Bij Domijn zijn we er voor mensen. Voor mensen die zorgen voor een fijn thuis, voor zichzelf of voor een ander.
We zijn er van overtuigd dat het altijd beter kan; voor onszelf en vooral voor onze huurders.

Adviseur Mens & Organisatie

Hallo, ik ben Arjan, Teamleider Dagelijks Onderhoud bij Domijn en ik ben jouw contactpersoon voor deze vacature. Heb je inhoudelijke vragen? Bel me dan via 053 – 209 2 238.