Planner Dagelijks Onderhoud

Alles voor een gestroomlijnde onderhoudsplanning

Wat neem je mee?

  • Afgeronde MBO opleiding (niveau 4)
  • Relevante werkervaring is een pré
  • Digitaal vaardig
  • Echte teamspeler
  • Plannen en organiseren
  • Stressbestendig
  • Pro-actief en flexibel

Goed om te weten

  • CAO Woondiensten, schaal G (€ 3.318 - € 4.400)
  • 36-urige werkweek. Je werkt 4 x 9 (dus 1 dag vrij)
  • Ruim 6 weken verlof (op basis van 36 uur)
  • Persoonlijk ontwikkelbudget & strippenkaart voor coaching
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km, internetvergoeding van € 40,-, laptop, mobiele telefoon en een Individueel Keuzebudget (fiscaal voordelig uitruilen van arbeidsvoorwaarden)

Hoe ziet jouw dag eruit?

40 %Telefonie
30 %Plannen
15 %Mail
5 %Baliewerkzaamheden
10 %Bezoeken vakmannen en co-makers

Wat ga je doen

Als planner ben jij de spin in het web voor het inplannen van onderhoud en serviceopdrachten. Je zorgt ervoor dat alles op tijd en volgens afspraak gebeurt, in samenwerking met de klant, co-maker en leverancier. Je houdt de voortgang goed in de gaten en zorgt ervoor dat de juiste vakmensen worden ingezet. Kan ons eigen team het werk niet doen? Dan regel jij dat een co-maker het overneemt. Je stemt de inkoop van materialen af met de magazijnbeheerder en houdt het overzicht over verschillende soorten onderhoud: het snelle en ‘korte’ servicewerk, mutatieonderhoud (waarbij meer afstemming nodig is) en grote klussen die goed voorbereid moeten zijn. Je denkt vooruit, speelt in op afwijkingen en lost problemen snel op. Bij  projecten en grotere onderhoudswerkzaamheden stem je af met de uitvoerder. Jij valt onder de teamleider Dagelijks Onderhoud.

Wat breng je mee?

Je hebt minimaal een MBO-diploma en bent handig met verschillende automatiseringssystemen. Organiseren gaat je gemakkelijk af en je denkt altijd in oplossingen. Omdat je nauw samenwerkt met je collega’s is het een vereiste dat je een teamplayer bent. Je bent makkelijk in de omgang, communiceert eenvoudig en durft zaken bespreekbaar te maken. Je bent proactief, neemt verantwoordelijkheid en durft beslissingen te nemen. Flexibiliteit is voor jou vanzelfsprekend: je schakelt snel en houdt het overzicht, zelfs in drukke tijden. Je weet structuur aan te brengen, zowel voor jezelf als voor anderen en blijft kalm wanneer het even hectisch is.

Wat mag je van ons verwachten?

Je werkt samen in een enthousiast en collegiaal team, waarbij je bereid bent werkzaamheden van je naaste collega’s over te nemen. Uiteraard helpen ze jou ook als dat nodig is. In overleg kan er veel. Er is aandacht voor je werk-privé balans en je persoonlijke ontwikkeling. Hierin moedigen we elkaar aan. Heb je ook na werktijd zin om nog met je collega’s om te gaan? Snappen we! Sluit je aan bij de levendige PV, de padel– of hardloopclub. Maar na een hectische dag wil je misschien wel het liefst snel naar huis. Dat kan natuurlijk ook, want geen enkele club is verplicht. Andere voorwaarden zoals salaris en vakantiedagen, vind je bovenaan deze pagina. Heb je nog andere vragen? Dan kun je die stellen aan Arjan. 

Agenda

Hoe jouw werkweek eruit kan zien.

Zie meer
07.00
07.10
07.20
07.30
07.40
07.50
08.00
08.10
08.20
08.30
08.40
08.50
09.00
09.10
09.20
09.30
09.40
09.50
10.00
10.10
10.20
10.30
10.40
10.50
11.00
11.10
11.20
11.30
11.40
11.50
12.00
12.10
12.20
12.30
12.40
12.50
13.00
13.10
13.20
13.30
13.40
13.50
14.00
14.10
14.20
14.30
14.40
14.50
15.00
15.10
15.20
15.30
15.40
15.50
16.00
16.10
16.20
16.30
16.40
16.50
17.00
17.10
17.20
17.30
17.40
17.50
18.00
18.10
18.20
18.30
18.40
18.50
Maandag
Administratie en mail
Klant Gestuurd Onderhoud (KGO) planning doornemen
Lunch
Werkproces Niet Planmatig Onderhoud
Telefonie
Dinsdag
Administratie en mail
Telefonie
Lunch
Baliewerkzaamheden
Planners overleg
Telefonie
Woensdag
Vrije dag
Donderdag
Administratie en mail
Kleine klachten overleg
Lunch
Baliewerkzaamheden
Telefonie
Administratie en mail
Vrijdag
Administratie en mail
Telefonie
Lunch
Bijpraten met je leidinggevende
Baliewerkzaamheden
Zie meer

Ben jij degene die het hoofd koel houdt wanneer de situatie hectisch is en steeds veranderd? Blijf jij het rustpunt met overzicht, die naast een teamplayer zelf ook ondernemend en vooruitziend is? Dan zoeken wij jou!

Maurice
Planner

Solliciteren

Gewoon doen.

Nicole Olde Riekerink

Adviseur Mens & Organisatie

Arjan Baan

Hallo, ik ben Arjan, Teamleider Dagelijks Onderhoud bij Domijn en ik ben jouw contactpersoon voor deze vacature. Heb je inhoudelijke vragen? Bel me dan via 053 – 209 2 238.

Hoe nu verder

Daten met Domijn op donderdag 8 mei!
Jij solliciteert voor 15 mei
Wij reageren op uiterlijk 19 mei
In gesprek op 23 mei (ochtend)
Arbeidsvoorwaardengesprek 27 mei om 16.00 uur
Welkom bij Domijn op dinsdag 1 juli!
5